05.45 ;)

Blir ett lite snabbt inlägg här nu, ska snart köra in till malmö så hinner nog inte skriva så mkt!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe^^,

en sömnlös natt är ingen höjdare driket men jag är pigg och jag vet att jag kommer klara av dagen idag utan att jag sovit!

Så mkt tankar som snurrar nu, tacka fan för att du förstår mig snuffanpuffan, vad hade jag gjort utan dig gumman? Saknar dig såå sjukt mkt gumman! Älskar dig nu & för alltid!

Saknar två av mina nära vänner också som jag tyvärr inte pratar med så ofta! men jag hoppas att ni aldrig glömmer att jag älskar er Sandra & Dogge!

Nej nu skriker dom här att vi ska fixa de sista sen köra så får väl ta på mig jacka m.m så vi kan komma iväg!

Ha en toppen dag alla!


Du, borde finnas där ute någonstans men frågan är var och när jag kommer hitta/träffa dig? <3

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0